10 вересня 2022 р.

Тиждень Фізичної культури «Зроби свій вибір на користь здоров’я»

 Напевно кожен погодиться із твердженням ,що найцінніше, що має людина – здоров’я.

    Тому з метою популяризації серед учнів здорового способу життя, виховання культури безпечної життєдіяльності, профілактики травматизму, отримання вмінь і практичних навичок, а також з метою формування свідомого та відповідального ставлення до особистої та колективної безпеки у Володимирівській гімназії-філії з 5.09 по 9.09 проведено Тиждень сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров’я». У закладі було проведено онлайн виховні заходи(1-4 клас) «Малі Олімпійські ігри»,(5-6 класи) онлайн бесіда «Фізична культура і здоров’я»,(8-9 класи) інтерактивна гра "Мої спортивні вподобання".
    Фізична культура у житті людини спрямована на інформування учнівської молоді, виховання в неї бережливого ставлення до свого здоров’я. Школярі довідалися багато нового та мали можливість продемонструвати свої знання, набуті на уроках «Основ здоров’я» та уроках «Фізичного виховання», виконавши запропоновані онлайн тести та анкетування, погравши в інтерактивну гру, наші школярі здобули нові знання та навички ведення здорового способу життя. А найголовніше – розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного та психічного здоров’я.




























Немає коментарів:

Дописати коментар