27 жовтня 2022 р.

Педагогічна рада

 Навчання й оцінювання – нероздільні процеси. Оцінювання є одним із найважливіших елементів освітнього процесу. Від правильної організації оцінювання залежить підвищення мотивації . Формувальне оцінювання – це цілеспрямований безперервний процес спостереження за навчанням учнів, під час якого формується культура спільного обговорення проблеми, розвиваються навички критичного і творчого мислення. Формувальне оцінювання створює атмосферу довіри, допомагає коригувати помилки, підтримує впевненість учнів у тому, що кожен із них здатний впоратися із завданнями. Враховуючи важливість питання щодо впровадження формувального оцінювання, його розгляд було винесено на засідання педагогічної ради, яка пройшла у онлайн форматі 27.10.2022 року у Володимирівській гімназії-філії «Формувальне та інші види оцінювання та самооцінювання здобувачів освіти в НУШ. Основні техніки та інструменти. Практичний аспект в контексті переходу від початкової до основної школи» Вчителі працювали у фокус-групах, де знайомилися з основними техніками застосування формувального оцінювання: «Світлофор», «Шкала вимірювання», «Однохвилинне есе», «Вимірювання температури», «Тижневий звіт», «Сигнали рукою», «Дві зірки й побажання», «Мовні підказки», «Трихвилинна пауза», розглянули приклади оцінювального аркуша, індекс-картки навчального поступу учня, зразок «Свідоцтва досягнень». Активне застосування сучасними педагогами формувального оцінювання є одним із ключових чинників якісної освіти. Кожен учасник педради поділився отримав у свою скарбничку надбань нові методи та прийоми формувального оцінювання. Обмінялись досвідом застосування їх під час дистанційного навчання.











Немає коментарів:

Дописати коментар